nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Wednesday, January 30, 2013

Hilangkan PARUT dan KELOID

Selamat hari jadi kepada anda yang menyambut hari jadi hari ini. Semoga disambut dengan kesihatan yang baik. Setelah beberapa hari saya tak menjengah group tertutup untuk customer-customer Shaklee..Hari ini saya jengah2..ramai yang post berita menggembirakan dan keberkesanan Shaklee untuk mereka. Alhamdullilah...saya tumpang gembira. Tahniah kepada pengguna yang mendapatkan kesan dan kebaikan yang positif. Kepada pengguna-pengguna baru Shaklee, pastikan minum banyak air kosong/putih yer (3 liter sehari). Penggunaan yang konsisten pasti mendapat hasilnya. Usaha + istiqamah + doa + tawakal. Berikut antara berita yang sempat saya nak sharekan ngan bloggers semua.

Korang boleh nampakkan story nyer...kalau tak nampak, sila klik gambo nih ek. Kasi besar sikit. 
Ok semua...saya nak pi lunch dulu yerk...Jom lunch sama-sama.

Shaklee supplemen hanya sebagai usaha dan ikhtiar kita. 
Semoga perkongsian ini berguna untuk semua.

Jika berminat nak dapatkan produk ini, silalah sms/email CN.
Price list : SINI
Shaklee id : [921401]  
Call.SMS : [013-4381929]
Email : [cnurul79@yahoo.com]

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  
** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

1 comment:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
  1. salam. insyAllah..one day sy akan cuba produk shaklee :)

    ReplyDelete