nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Thursday, August 20, 2015

Berniaga lain macam

Assalamualaikum semua.

Ringgit Malaysia jatuh lagi ker hari ini. Makin mengecil nilai RM kita sekarang yer. Dalam ilmu ekonomi, ini juga kita panggil sebagai inflasi dimana ia merupakan proses menurunnya nilai mata wang secara berterusan.

Tapi hari ni saya bukan nak bercerita pasal inflasi. Hari ini saya nak berkongsi dengan anda berkenaan dengan sembang-sembang saya bersama leader2 bisnes Shaklee saya. Antaranya ialah Tuan Haji Roslan Ghazali. Kalau anda sebahagian dari keluarga Shaklee, sure kenal Tuan Haji ni. Beliau setia sebagai pengguna Shaklee hampir 25 tahun. Sungguh bermotivasi perkongsian dari Tn Haji. 

Betulkan seperti yang kita selalu dinasihatkan, kalau nak positif dan berjaya, selalu lah berhubungan rapat dengan mereka yang berjaya dan positif serta bermotivasi. Inspired people has inspired you, hence you are in the right place.

Teman-teman selalu tanya u biz apa? 
---> Saya jawab, Biz bantu orang lain capai impian mereka.

Produk apa yer?
---> Saya kongsi product kesihatan yang unggul dimana saya sekluarga sendiri telah menjadi pelaggan no 1 sejak 25 tahun dahulu.

Cara pemasarannya?
---> Direct dari individu ke individu (words of mouth advertising) online internet pun boleh.


Mana katalognya??
---> Diri dan kesihatan saya sekeluarga..muka kami ..itu katalog sebenar. (Memang Tn Haji sihat dan nampak muda. Ini kenyataan yang tidak dapat disangkalkan).


Boleh jadi kaya ke buat biz ni??
---> Alhamdulillah bukan saya seorang je yang kaya tapi dah beribu orang telah pun berjaya dengan pendapatan 3,4,5 dan 6 angka sebulan. (Yup, janji jangan putus asa jer. Apa2 bisnes pun semua atas kita sendiri. Orang sekeliling adalah penyokong sahaja. Kalau diri sendiri mudah kalah, bukan senang nak jadi kaya dan bukan susah nak jadi susah, itu lah ibaratnya.)


Ekonomi meleset boleh ke berjaya??
---> Pengalaman saya 25 tahun biz ni akan meletup selepas ekonomi turun sebab ramai yang nak cari peluang...(recession proof biz). (Yup, that is correct. Semakin ramai yang ingin mencari pendapatan lebih dengan membuat kerja part time. Cam saya lah kan, Shaklee ni bis part time saya. Alhamdulillah dapat tambah kat mana yang kurang.


Akhir kata; 

Kalau nak seribu daya...orang berjaya cari sebab manakala orang yang lambat berjaya asyik cari alasan serta tak fokus.

JOM bersama kita ubah masa depan sekarang...Kalau berminat untuk menjadi agen Shaklee yang sah boleh hubungi saya untuk urusan pendaftaran. Bila dah jadi agen, baru lah boleh nak enjoy makan sendiri dengan harga ahli. 

Rakan Shaklee anda
Nurul - 017-4387016 (whatsapp / sms only)


No comments:

Post a Comment