nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Thursday, January 24, 2013

Demam anak kebah selepas "UP"kan dos pengambilan Omega

Salam Maulidur Rasul.  
WASATIYYAH TONGGAK KESATUAN UMMAH


Apa khabar semua hari ini. CN harap semua kawan-kawan blog CN sihat bersama keluarga tersayang. Mesti ramai yang amik cuti untuk esok hari kan? Termasuk lah CN...yeaaa!!!...esok CN sambung cuti sampai Isnin. Hari ni, adik beradik CN pun ramai balik, menunaikan kewajipan menjenguk ibu tercinta. Jom kita baca kisah Pn Fieza Hadi di bawah ni yea. Mana kawan-kawan CN yang kesihatan anaknya selalu merosot, mungkin kisah di bawah boleh menjadi panduan untuk ibu-ibu dan bapa-bapa semua ek. Kisah ini CN kongsikan dari group ekslusif (Shaklee Golden Lounge Group) kami untuk kawan-kawan blog CN.  
Sharing is caring, Sharing is loving.

"Sebelum ni anak saya hanya makan mealshake setiap hr 1 sudu susu tepung. Omega saya bg anak saya seminggu 2x je..

Baru2 ni anak saya demam xkebah2..masa siang kebah kejap then mlm mmg pns sgt. Saya jelum xjadi ape..Masa demam ni anak saya xmo susu..xpernah dia demam cmni. Biase kalo demam pn mesti mau mkn n susu. Masuk hr ke 5 sy refer pakar blik sbb hr pertama dmm mkn ubt xjalan. mealshake pn xnk minum. hr ke 5 g pakar ambk darah---ank saya ada virus menyerupai H1N1..Doc kate kalu lum lebih 3 hari bole pantau,tp sbb dh lebih 3hr dmm xleh rawat lg dh. Doc suh bykkan rehat n minum air masak je..Kate doc dlm 5hr mungkin baik..mungkin?? kalo x kene dtg n wat check up lagi..saya dh pening dh masa tu taktau nk watpe..dh la sume bnda bg xnak..last2 saya try up kan dose omega guard.start hr ke5 lps jmpe pakar,mlm tu sy msk sup n masukkan omega dalam semangkuk sup yang nak bg die makan..harapan sy bia lah walau sket die minum sup tu. dan alhamdulilah dia mkn sup tu dlm 3 sudu besar..kira dh masuk lah omega dalam bdn dia.saya teruskan untuk hr ke6 dan ke7. alhamdulilah..hari ke6 die kebah demam,n hari ke7 paginye dia bgn n main mcm biasa mcm xpnh dmm..n selera dia bertmbh start hari ke7..kalo x sy hanya mampu doa supaya dmm nya xmelarat smpi hari ke10..sgt2 bersyukur..saya teruskan ambil omega pada setiap hari untuk anak saya+mealshake..alhamdulillah..kalo x ank saya asik kena cucuk dengan ubt bontot sbb minum ubt xkebah2 panas smpi 40C..xsampi ht saya nk tgk ank saya terbaring xbergerak..alhamdulillah..Allah Maha Berkuasa..sape yang xsayang anak kan.."


OmegaGuard™  
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA. 


Jika berminat nak dapatkan produk ini, silalah sms/email CN untuk harga istimewa
Shaklee id : [921401] 
Call.SMS : [013-4381929]
Email : [cnurul79@yahoo.com]
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment