nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, February 11, 2013

Vitamin untuk Anak: Meal Shakes & Omega adalah pelaburan terbaik

Seawal usia berapa tahun perlu diberikan vitamin kepada anak-anak? Rasanya semua tahu pemakanan yang berzat dan berkualiti amat penting supaya otak dapat berkembang Untuk menjawab soalan tadi, ianya subjektif kerana setiap ibu tahu apa yang terbaik untuk anak masing2. Karang kalau saya kata seawal usia 1 thn, 2 thn, 4 thn, banyak pula hujah2 kenan jawab karang...jadi sila nilaikan sendiri gaya hidup pemakanan anak-anak anda. 

Dalam hidup serba moden ni, tidak boleh lari daripada makanan berproses or pelbagai jenis makanan lagi. Jadi kepada ibu bapa yang mempunyai anak berusia 1 TAHUN KEATAS SAHAJA, kami cadangkan sebagai pemakanan tambahan (bukan makanan utama, ya!!) buat anak anda iaitu Meal Shakes dan Omega Guard

  • mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
  • kaya dengan sumber kalsium dan protein
  • amat diperlukan kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.
  • pilihan protein soya terbaik untuk anda.
    Pic credit : Hafsah Mardiah
  • perkembangan fungsi otak dan keupayaan retina
  • mengoptimakan penglihatan untuk proses berfikir dan melihat
  • menapis segala virus dan bakteria daripada badan.
  • untuk sistem imun badan, membaik pulih sel, sistem perncernaan 
  • mengawal suhu badan
Akhir kata..jika kita mampu membeli pakaian, barang mainan, buku dan macam2 untuk anak kita,..tak salah jika peruntukkan sebahagian duit untuk perkembangan minda dan fizikal anak2. Ianya pelaburan terbaik.

Berikut sebahagian feedback ibu2 yang gembira dengan perkembangan anak2 mereka yang mengambil makanan tambahan diatas. (dipetik dari group tertutup ekslusif customer2 kami di Shaklee Golden Launge). Kepada yang bukan customer Shaklee mmg tak dapat join this group.

FB : Iffah Anuar : "Alhamdulillah...saya juga berikannya kepada Faheem...Alhamdulillah, travel from Sgr-Cherating-Tgn-Melaka-Sgr ....ke ladang ayah, berpanas hujan, main lumpur...Faheem tidak demam / selsema / muntah2 spt sepupu yang lain..ALhamdulillah...Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari, migrain + rashehs + demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn...syukur...setelah 1 Yr + tekun amalkan Shaklee"

FB : Rafaliah : " Irfan salah satu contohnya...dulu every mth demam, batuk n selsema pastu siap kena asthma attach. AlhamduLILLAH skrang ni sgt better...:) "

FB : Beeha Yunos : " Since saya bg anak saya mealshake + Omega, mmg dia jarang selsema (kalau tak sebulan sekali sure g pakat kanak2) dan susu mmg abis aje..dan makan pun selera....alhamdulillah....sayur sume makan, dah tak der masalah tak nak makan..and kalau demam atau selsema, 2 hari dah baik..Alhamdulillah..akhirnya saya temui supplement yg serasi utk anak saya :)

FB : Rafaliah :" Irfan salah satu contohnya..dulu every mth demam, batuk n selsema pastu siap kena asthma attack. AlhamduLILLAH skang ni sgt better..:-) "  


FB : Azra Balqis Irdina :”bagus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi..”

Salam hormat - CN

Berminat nak cuba;
Price list : SINI
Shaklee id : [921401]  
Call.SMS : [013-4381929]
Email : [cnurul79@yahoo.com]

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment