nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, March 12, 2013

Pelan Pemasaran SNE Marketing | Marketing Plan SNE

Hari ini tetiba je teringin nak study plan marketing SNE. Sebab dapat cheque dari company...yeeehaaa.. Tak le banyak..tapi keterujaan nya tuh cam ribu2 lak saya dapat. Hikhikhik. Padahal saya sempoi2 jer wat SNE. Tak fokus mana pun. Ader org order, ader lah. Tapi bila dapat bonus yang tak sebesar mana amountnyer ni, saya bersyukur amat2. At least cover ler bil internet sebulan. Tak gitu korang. Nak cover bil2 yang lain plak, kenalah doublekan usaha tuh. Walaupun saya consume untuk diri sendiri dan keluarga, sedara mara...tapi syarikat bg jugak bonus kat saya. Alhamdulillah..janji akaun keahlian saya aktif. Sesiapa yang nak order, mai roger saya ek...

Nak tau cam ner sy dapat bonus tuh, jom kiter tengok plan marketing dan sama-sama  kita faham kan yer...
http://www.snemarketing.com/image/why_sne_e.jpg
Pelan Pemasaran SNE adalah amat mudah dan berupaya menjana pendapatan yang lumayan.
  • Syarikat SNE menyediakan peluang pernigaan yang mudah untuk semua ahli kecuali yang berumur di bawah 18 tahun
  • Modal permulaan amat rendah, iaitu RM240.00 sahaja dengan membeli produk, terus jadi ahli dan layak menerima semua bonus yang ditawarkan oleh syarikat SNE Marketing Sdn Bhd sehingga 52%.
  • Pendapatan dikira berdasarkan jumlah jualan dan juga jumlah pengurus yang berjaya dihasilkan di bawah setiap ahli.
  • Jumlah jualan yang dibuat secara individu dan kumpulan akan menentukan % kelayakan bonus yang akan diterima dan juga kenaikan pangkat Manager dikira secara kumulatif (dikira secara campuran dari bulan-bulan lepas dan bulan terkini.
  • Keahlian adalah sepanjang hayat. Ahli cuma perlu 'maintain' satu kotak produk SNE yang berjumlah 150pv (contoh Beutskin Essense) RM210.00 = 210pv setiap bulan untuk melayakkan diri menerima bonus. Jika ahli tidak 'maintain' dia cuma tidak akan dibayar bonus, sebaliknya semua bonus dirinya dan kumpulannya akan dibayar kepada 'upline'. Tetapi keahlinannya tidak batal.
  • Sekiranya ahli tidak maintain (tidak membuat pembelian untuk diri sendiri) selama 6 bulan berturut2, keahliannya masih tidak batal, tetapi ahli boleh dan bebas mendaftar semula di bawah sesiapa sahaja.
Syarikat SNE Markeing Sdn Bhd memiliki produk yang termasuk dalam 10 Produk Terbaik Dunia. Jika kita menggunakannya bermakna kita mengamalkan makanan tambahan terbaik di dunia.

Oleh itu, peluang untuk sembuh dari penderitaan penyakit dan memiliki badan yang sihat serta menjana pendapatan lumayan adalah sangat luas. 

Berikut adalah jenis-jenis bonus yang disediakan;
  1. Bonus Prestasi Kumpulan 16%
  2. Bonus Pembangunan Pengurus 22%
  3. Bonus Untungsama Nasional 2% 
  4. Bonus sekuriti pengurus 2%
  5. Bonus stokis 7%
  6. Bonus diamond 2%
Disini saya terangkan bonus 1 & 2 sahaja yer..sebab yang lain tuh pada saya silent bonus a.k.a pasif income.

BONUS PRESTASI KUMPULAN
  • Jualan 1 kotak - 4 kotak (kumpulan) layak terima bonus 3%
  • Jualan 5 kotak - 24 kotak (kumpulan) layak terima bonus 6%
  • Jualan 25 kotak - 49 koran (kumpulan) layak terima bonus 9%
  • Jualan 50 kotak (kumpulan) layak terima pangkat JUNIOR MANAGER dan layak mendapat bonus 12%. (untung bagi setiap kotak RM21.00)
BONUS PEMBANGUNAN PENGURUS
  • Untuk layak naik pangkat ke tahap kedua iaitu BRONZE MANAGER dan layak terima bonus 15%, di bawah anda perlu ada 3 Junior Manager. Pada tahap ini anda akan menikmati kadar keuntungan jualan bagi setiap kotak ialah RM27.00
  • Untuk layak naik ke pangkat ke tahap ketiga iaitu SILVER MANAGER dan layak terima bonus 17%, dibawah anda perlu ada 4 BRONZE MANAGER. Pada tahap ini anda akan menikmati kadar keuntungan jualan bagi setiap kotak iaitu RM30.80.
  • Untuk layak naik pangkat ke tahap keempat iaitu GOLD MANAGER dan layak terika bonus 19%, di bawah anda perlu ada 5 SILVER MANAGER. Pada tahap ini anda akan menikmati kadar keuntungan jualan bagi setiap kotak ialah RM34.80.
  • Untuk layah naik pangkat ke tahap kelima iaitu PLATINUM MANAGER dan layak terima bonus 21%, di bawah anda perlu ada 4 SILVER MANAGER dan 1 GOLD MANAGER. Pada tahap ini anda akan menikmati kadar keuntungan bagi setiap kotak ialah RM37.80
  • Untuk layak naik pangkat ke tahap ke enam, iaitu DIAMOND MANAGER dan layak terima bonus 22%, di bawah anda perlu ada 3 SILVER MANAGER dan 2 GOLD MANAGER. Pada tahap ini anda akan menikmati kadar keuntungan bagi setiap kotak ialah RM39.60 
Pendapatan dari belian sendiri dan kumpulan anda.
  • Kelayakan Pertama ialah jika dalam satu bulan belian anda dan kumpulan anda antara 1 kotak hingga 4 kotak SNE anda layak terima bonus 3%. Jika belian anda dalam satu bulan hanya 1 kotak SNE capsule (RM198) x 3%, pendapatan anda ialah RM5.94. Jika 4 kotak, pendapatan anda ialah RM5.94 x 4 = RM23.76.
  • Kelayakan kedua ialah jika dalam satu bulan belian anda dan kumpulan anda antara 5 kotak hingga 24 kotak SNE capsule, anda layak terima bonus 6%. Jadi jika belian anda dalam satu bulan hanya 5 kotak [RM198 x 5 = RM990] x 6%, pendapatan anda ialah RM54.00.  
  • Kelayakan ketiga ialah jika adalam satu belian anda dan kumpulan anda antara 25 kotak hingga 49 kotak SNE capsile, anda layak terima bonus 9%.
  • Kelayakan keempat ialah, jika dalam satu bulan belian anda dan kumpulan mencapai 50 kotak SNE capsule, anda layak dinaikkan pangkat ke JUNIOR MANAGER dan layak terima bonus 12%. 
Ok lah..rasanya cukup ler kut setakat ini bercerita pasal plan marketing SNE. Byk lagi bonus2 yang akan dapat klu kiter ader target yang lebih tinggi. So..pada saya, cukupler saya faham setakat ini dahulu.

Sesiapa yang berminat dengan SNE produk, meh roger2 saya yerk dan terus jadi ahli.Guna sendiri pun dapat bonus...double jimat
 

1 comment:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))