nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, January 27, 2014

Saya cukup PELIK !!!!

Peliknya saya rasa ....

Saya cukup pelik bila org kata nak buat bisnes Shaklee tapi takut orang tak beli. Ramai sgt yang menjual dah katanya. Takde orang nak beli nanti...
---> Tapi saya lagi pelik kenapa bonus saya dari dulu tak pernah berkurang malah dah masuk club 4 angka beberapa bulan lepas. 4 angka tu plak bertambah setiap bulan. Pelik! Takde org beli ke? 

Saya cukup pelik bila orang ckp buat bisnes cam ni kena buang banyak masa pergi cari org ajak join, pergi meeting lewat malam dan sebagainya. Sama jer macam bisnes2 lain.
---> Saya lagi pelik sebab semua kami buat dihujung jari saja. Coaching, discuss semua melalui kemudahan internet. Paling best saya x pernah pun ajak orang join.So memang x susahlah. Pelik! 

Saya lagi pelik bila orang kata dia pernah buat bisnes sampai buat loan dan sampai sekarang tak habis-habis bayar lagi. Bukan untung tapi rugi yang datang.
---> Eh, saya rasa pelik sangat modal saya wat Shaklee ni rm65 je.Tu pon yuran seumur hidup. Duit yuran tu bonus pertama boleh cover dah malah lebih pon dapat. Ishhh, pelik sungguh! 

Saya sgt pelik bila orang tak yakin dgn bisnes ini. Takut bungkus katanya..
---> Saya sangat pelik dah 50 tahun Shaklee menapak kat Malaysia ni. Bukan calang2 company, international. Nak buat bisnes sudah tentunya kita kena cari company yang dah kukuh. 50 tahun dekat pasaran steady lagi... mmg pelik!

Secara jujurnya saya rasa lagi pelik kalau kita tak grab apa jua peluang bisnes yang ada. 9 per 10 dari sumber rezeki datang dalam bidang perniagaan. So memang tak pelik lah kenapa kita patut ceburkan diri dlm bidang perniagaan...

Wallahhua'lam..


Shaklee id : [921401]  
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak



No comments:

Post a Comment