nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Sunday, January 5, 2014

Barang NAIK, hidup makin TERTEKAN !!!

Tadi masa google info, saya ternampak poster ni. Sebelum tu maaf, saya tak berminat utk berdebat isu politik.

Yang saya nak highlight kan ialah bagaimana kita patut BERUBAH untuk memperbaiki taraf ekonomi keluarga. Ramai berpendapat mengatakan tahun 2014 adalah tahun yang sangat mencabar untuk kita semua. Tahun yang kita patut ready dengan sebarang kemungkinan kenaikan harga barang. 

Minggu ni ramai yang mula mendaftar sebgai ahli Shaklee dalam group saya. Saya pasti mereka ini punya keinginan untuk menjana pendapatan membantu ekonomi keluarga untuk cabaran 2014.

Secara jujur saya kurang rasa tempias dengan kenaikan harga barang berbeza dengan tahun2 sebelum ini. Malah saya boleh start saving rm**k setiap bulan sekarang. Syukur Alhamdulillah dengan rezeki dari Allah..

Buatlah apa pun bisnes yag penting kita punya niat yang betul. InsyaAllah segala urusan akan dipermudahkan.

'9 per 10 dari sumber rezeki datang dari bidang perniagaan'..

Jom mulakan bisnes anda sekarang..
 

Life is supposed to be fun! Everything u want to be, do or have comes from love


Shaklee id : [921401]  
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak

No comments:

Post a Comment