nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Friday, January 3, 2014

Jan'14 : PROMOSI ALFALFA

Pejam celik, pejam celik dah habis promosi OMEGA, kini promosi ALFALFA kembali lagi. Cepat sekali masa berlalu. Akhir zaman, nikmat masa telah ditarik perlahan-lahan oleh Pencipta, tanda kita sebenarnya sudah di hujung usia dunia. 

Ok la, back to the topic!
Pembuka tirai 2014, giliran ALFALFA pulak untuk naik takhta BUY 6 FREE 1. Penutup 2013, adalah OMEGA. 1 bulan demam OMEGA. Kini sepanjang bulan JANUARI, promosi ALFALFA pula. Pasti demam ALFALFA satu Malaysia. Sebab terlalu banyak khasiat yang diperolehi.

Promosi ALFALFA kali ni, buy 6 free 1. Alfalfa ni ada 2 size, size S dan L. Size S ada 330 bji, size L ada 700 biji. Boleh pilih samada nak yg size S atau L. Normal price utk size S adalah RM53 include postage, dan size L pulak adalah RM 97 include postage. Tapi bila ada promo ni tentu lah harganya lebih murah. Nak tahu harga promo saya? Boleh hubungi saya ya. 

Apa khasiat ALFALFA?? Secara ringkasnya : 
  • Tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia. 
  • Melegakan sakit sendi dan belakang. 
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan. 
  • Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint) 
  • Memberi kelegaan semasa haid. 
  • Merawat arthitis 
  • Bagus untuk elergi dan ekzema 
  • Merawat asma 
  • Mencuci usus bagi membuang toksik 
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkita dalam buah pinggang 
  • Meneutralkan asid dalam badan 
  • Merawat masalah keputihan pada wanita 
  • Membesar dan menegangkan payudara 
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri 
  • Memulihkan urat selepas bersalin 
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan 
  • Meningkatkan stamina seorang suami 
  • Melegakan sembelit  
Jom dapatkan ALFALFA, raja segala tumbuhan dengan harga TERBAIK dari saya. Saya merupakan pengedar sah Shaklee.


Shaklee id : [921401]  
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak

No comments:

Post a Comment