nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, January 7, 2014

Kehebatan Esp Shaklee – wajib untuk Awet muda

Esp Shaklee Wajib Untuk Semua Peringkat Umur. ESP Shaklee adalah sumber Protein Non-GMO.

SUMBER PROTEIN
“Protein hakikatnya boleh didapati dalam makanan harian kita seperti ikan, ayam, daging, kekacang dan banyak lagi. Namun protein ini mudah musnah pada suhu yang tinggi iaitu semasa proses memasak.

Olih itu untuk memastikan anda mendapat jaminan protin yang diperlukan, Shaklee ada menyediakan apa yang dinamakan Esp Shaklee yang lengkap.

PENTINGKAH PROTEIN ???
Menurut Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein-ini kerana dikatakan tubuh badan manusia terdiri daripada sel-sel dan ianya dibuat dari protein seperti kulit, rambut, darah, otot, semuanya terdiri daripada protein (semuanya mengandungi DNA, dan dalam DNA ada protein).

Saban hari ada sahaja sel-sel kita yang mati.. Protein untuk membaik-pulih kerosakan sel bagi memastikan integriti sel. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan. yang optimum.

Protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter. Sel adalah ibarat batu-bata bagi sesebuah bangunan,mampukah memiliki bangunan yang kukuh dan hebat jika batu-bata yang digunakan lemah dan tidak mencukupi?

THE SHAKLEE DIFFERENCE
Esp Shaklee

Ciri-Ciri Esp Shaklee:-
  • Esp Shaklee Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
  • Membantu penyerapan vitamin dan mineral
  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 
  • Esp shaklee membantu mengurangkan kolesterol.
  • Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang  soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  • Esp shaklee lengkap mengandungi 9 essential amino asid (essential bermakna vitamin wajib  tetapi tidak boleh dihasilkan olih badan) 
  • Esp Shaklee mempunyai PER (Protein Efficiency Ratio) yang tinggi – 2:5 
  • Esp Shaklee memiliki rasa yang enak, boleh dicampur dengan susu dan jus kegemaran  anda, atau diminum sejuk atau suam sahaja.

Koleksi Testimoni Esp Shaklee Oleh Penulis: 
  • Menghilangkan masalah selulit.
  • Memejalkan dan menganjalkan seluruh bahagian badan dan mengekalkan dalam bentuk asal, seperti yang diimpikan oleh setiap wanita dan pasangannya.
  • Mengelakkan muka kendur seperti bentuk pear.
  • Pilihan yang baik di bulan ramadan mengenyangkan dan menutralkan asid yang menyebabkan gastrik dan membekalkan tenaga terutama kepada ibu-ibu mengandung dan menyusukan anak.
  • Sangat elok diminum sewaktu stress untuk mengimbangkan semula emosi  akan rasa  kembali tenang dan stabil.
  • Sangat elok untuk masalah food poisoning, kesan yang begitu cepat meredakan.
  • Dapat melegakan ketika serangan Asma.
  • Paling penting protin memastikan integriti setiap sel-sel, oleh itu menentukan tahap penyerapan vitamin-vitamin lain yang di ambil. Tingkatkan integriti sel-sel dengan protin supaya penyerapan semua vitamin lain menjadi maksima.

Shaklee id : [921401]  
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak

No comments:

Post a Comment