nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, November 3, 2014

Simpul Biawak, Simpul Mengkarung, Cramp. Sama jer sakitnya.

Selalu tak kena simpul biawak??? Ada juga yang panggil simpul mengkarung. Ada juga yang panggil kejang kaki atau cramp. Ketiga-tiga istilah ni sakit yang sama jer sebenarnya. Tambahan pula bagi ibu yang mengandung. Memang selalu ler kawan2 yang mengandung dok bercerita pasal simpul2 ni. Sakit wooo...betul tak?? dan selalunya simpul2 ni kena waktu tidur. Aduiiii..sedap-sedap tidur, kena lak simpul2 ni. Itu menunjukkan badan kita kekurangan kalsium. Jenis yang tak suka pula minum susu. Biasanya berlaku di kalangan ibu-ibu hamil yang sudah meningkat tempoh kehamilan di sekitar trimester ke 2. Ketika ini pertambahan berat badan dan kaki terpaksa menyokong lebihan berat tersebut. Itu yang menyebabkan otot kaki penat dan mudah kejang atau cramp.

Itu kisah ibu mengandung. Seperti saya pula lain, selepas saya amalkan pengambilan Kalsium Magnesium (Ostematrik) keluaran Shaklee, telah memberi perubahan yang cukup positif pada jari dan kuku tangan kaki saya ketika berada lama dalam office yang berair-cond. Sebelum mengamalkan benda alah ni, hujung jari tangan mudah kebas dan kebiruan akibat sejuk. Member lain ok jer, saya yang terover sensitif. Tapi sekarang, simptom2 kebiruan dan kebas2 tu dah tak ada. Kuku pun pinkish2 jer...tak pucat lesi dan biru.

Kalau korang alami masalah yang lebih kurang sama cam saya dan selalu kena simpul biawak ni, boleh cuba ambil OSTEMATRIK ni. Murah jer dan tak setanding dengan kualiti nyer. HIGHLY RECOMMENDED tau. Lebih2 lagi ibu mengandung dan menyusu bayi. Bukan sebab sy menjual, tapi sebab keberkesanan tip top nya. Selain membantu mengatasi masalah kekejangan, ia dapat mengurangkan sengal-sengal badan, tidur yang lena dan melancarkan masalah sembelit. Tak yah ler korang nak teran beria2 bagai dan makan ubat sembelit bagai tu dari klinik. Telan jer makanan tambahan ostematrik ni. Settle!!! Jangan lupa FLUSH tau....he3....

 


Semoga perkongsian pengalaman saya ini bermanfaat untuk anda. 

Shaklee id : [921401] Pengedar Shaklee Perak 
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : cnurul79@yahoo.com 

LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment