nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Wednesday, September 11, 2013

DETOX dengan ALFALFA -Cara mudah, semulajadi dan freecontamination untuk atasi jerawat & resdung

Sekarang ni detox atau nyahtoksin menjadi agak popular dengan pelbagai produk detox di pasaran. Namun tahukah anda bahawa kita boleh menjalani detox secara semulajadi dengan pengambilan produk Shaklee!

Penat dan serik mencuba pelbagai produk dari pelbagai jenama? Ada yang menunjukkan kesan positif segera tapi akhirnya mengundang kesan sampingan lain pula. Saya akui ramai antara kita mahu cuba produk yang berkesan..dalam kata lainnya sesegera mungkin hasil yang dikehendaki. Namun, adakalanya kita sendiri tak menyedari..dalam mencuba pelbagai produk luaran untuk wajah nampak lebih anggun berseri..sapu itu, tenyeh ini, tampal segala macam, kesan jangka panjangnya adakala sangat mengecewakan. Kulit wajah mungkin dah nampak makin cerah berseri, tetapi jeragat pula muncul. Wajah yang dulu nampak polos makin lama semakin ketara jerawat tumbuh.

Pelbagai cara boleh dilakukan untuk proses detox. Adakah anda memahami perkara yang dimaksudkan sebagai detox tadi? kalau menurut Wikipedia, Detoxification bermaksud perkara yang dilakukan bagi membuang toksin dari badan. Banyak cara boleh detox, melalui perpeluhan, istinja' (buang air), pakai foot patch, bekam dsb. Bagi mereka yang ada masalah kritikal dengan jerawat yang tak berhenti-henti menghujani kulit wajah atau badan, mungkin tiba masanya anda pertimbangkan untuk detox darah anda pula. Mungkin ada kandungan dalam darah kita yang mengalir ni masih belum dicuci sepenuhnya dari toksin2 yang banyak pelbagai sumber. Detox dengan kata lain ialah ‘membersihkan dan menyucikan badan dari dalam’.

Cuci darah dari dalam..tak perlu cucuk mana2...hanya sekadar mengamalkan suplemen Alfalfa Complex Shaklee sahaja. Betulkah?? Ye...Alfalfa merupakan salah satu herba terbaik dalam berfungsi sebagai agen detox.

 

Jom lihat salah satu perkongsian pengguna Alfalfa Shaklee. Bagaimana  pengambilan yang konsisten mampu merubah keadaan kulit wajah beliau. Setelah berdetox? Cuba la mana2 produk Shaklee yang lain pula untuk membantu mendapatkan kulit wajah yang lebih sekata dan berseri. 
 

 Shaklee id : [921401]
Call.SMS : [013-4381929]
Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com]
Pengedar AKTIF Shaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment