nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Friday, June 28, 2013

Bekalan Puasa dari SHAKLEE

Alhamdulillah. Tak lama lagi masuk bulan Ramadhan. Bahang Ramadhan semakin terasa. Tapi saya baru terhegeh-hegeh nak ganti puasa yang masih berbaki 1 hari...hu3. Di samping berpuasa menyahdosa menyuci jiwa, tubuh juga turut melalui proses menyahtoksin secara semula jadi. Teruslah bersama Shaklee untuk kekal bertenaga di bulan Puasa ini. 
 
Bagi saya, tak kira bulan Ramadhan atau tidak, Vitamin Shaklee sesuai untuk setiap lapisan masyarakat dan juga di waktu apa pun. Tapi memandangkan bulan puasa ni bulan yang cukup istimewa jadi kita taknaklah sakit teruk. Lagipun nak beribadah lebih banyak daripada biasa, nak rebut pahala berlipat ganda di bulan mulia. Vitamin ni adalah salah satu senjata perisai untuk segar bertenaga.
Jadi cadangan vitamin seperti gambar di atas memang sesuai untuk semua. .. ESP, Bcomplex, Vitalea, Performance Drink, Chewable Vit c, Alfalfa Complex, dan juga Nutriferon. Ini kira asas, tapi tak semestinya kena beli semua. Sila dapatkan nasihat daripada saya terlebih dahulu jika ingin membeli. Tak perlu beli semua last2 jadi perhiasan je, sebab saya sebagai  pengedar Shaklee akan mencadangkan mana2 vitamin Shaklee selain dalam gambar di atas yang lebih sesuai dengan anda dan keluarga anda.
 
Kalau saya, sahur ketika melakukan puasa ganti baru-baru ni, mesti minum segelas ESP + Performance Drink yang dibancuh bersama air suam sahaja. Lazat delicious sebab rasa cam vitagen. Vitalea makan ketika bersahur jika saya bersahur heavy. Kalau tidak saya sekadar minum ESP + Performance drink sahaja dan 2,3 biji kurma. Yang lain2 saya ambil selepas berbuka puasa dan sebelum tidur. Alhamdulillah, segar ceria sihat berpuasa bersama vitamin Shaklee. InshaAllah..

Walaupun ini adalah tahun pertama saya akan berpuasa dengan Shaklee, apa yang diceritakan oleh rakan2 niaga Shaklee yang lain, permintaan terhadap vitamin Shaklee di bulan puasa memang tinggi terutamanya di kalangan wanita hamil, wanita sedang menyusu, wanita yang nak anggun cantik ramping langsing berseri mulus tulus gebu menjelang raya. Bagaimana pula dengan golongan lelaki? Adakah anda juga nak berikan yang terbaik sepanjang berpuasa dan menjelang Syawal? Jika YA..hubungi saya untuk consultation percuma.

Shaklee id : [921401] 
Call.SMS : [013-4381929]
Whatsapp : [017-4387016]
Email : [cnurul79@yahoo.com]

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



1 comment:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))
  1. berniaga smbil beramal...good luck..
    x sbarnya ramadhan..

    ReplyDelete