nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, December 24, 2012

Energizing Soy Protein (ESP)

Assalamualaikum & salam sejahtera

Protein yang baik membantu kesihatan tubuh yang baik kerana protein adalah bahan asas pembinaan sel tubuh manusia. Protein yang baik membantu kepada pembentukan, pertumbuhan dan perkembangan sel tubuh yang sihat. Sel tubuh yang sihat adalah asas kepada tubuh yang sihat.


SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara bilogi yang bermutu tinggi dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
Size : 850 gm
Normal Price : RM150 sm / RM155 ss
Jika anda berminat dengan produk ini, sila hubungi CN di nombor yang tertera dalam blog ini. Harga istimewa menanti anda !!!  
 
PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY.
Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (non-genetically modified organism), di mana ianya disahkan melalui identity preservation program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

RISIKO KEKURANGAN PROTEIN (secara umum):
1. Anemia (kurang darah atau kurang oksigen dalan darah)
2. kidney disease (penyakit buah pinggang)
3. Liver (penyakit hati)
4. High cholesterol (kolesterol tinggi)
5. Low blood presure (tekanan darah rendah)
6. Low blood sugar (kandungan gula darah rendah)
7. Nerve instability (fungsi saraf tidak stabil)
8. peptic ulcer (ulser perut + usus)
9. Poor wound healing (luka amat sembuh)
10. poor blood circulation (pengaliran darah yang tidak lancar)
11. Poor vision (penglihatan kurang baik)
12. Irritability (badan menggeletar)
13. Fatigue (letih lesu)
14. weakness (lemah)
15. Water retention (tinggi kandungan air dalam tisu badan)
16. Prolonged period of time mental retardation (terencat akal)
17. lack of resistance to infection (ketahanan badan rendah terhadap jangkitan)

Ok..!!! sekarang anda dah tahu? Pilihlah protein yang terbaik untuk masa depan anda dan keluarga yang lebih sihat.


Nak order, sila hubungi details di bawah;

Cik Nurul (CN)
Independent distributor shaklee |921401
Sms | 013-438 1929 | 017-438 7016
Email | cnurul79@yahoo.com


No comments:

Post a Comment