nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Thursday, October 23, 2014

Dinner Konvokesyen UTP ke 14 : First and Last !

Kenapa tajuk First and Last?? 

He3....biarlah rahsia, bak kata Dato' CT... Last nanti korang tau ler kenapa. Baca sampai habis yer... Yang penting, kita ENJOY!!!


As usual, setiap tahun memang saya akan jadi committee majlis konvokesyen UTP ni. Berbagai kerenah yang kita boleh lihat. Disebabkan tahun ni kami dijemput sebagai GUEST (table no 2) untuk Dinner bersama-sama Students dan Tun Mahathir, maka pelbagai persiapan perlu dibuat. Ada yang beli baju baru. Ada yang beli tudung baru. Ada yang request saya untuk CONTENG2 make-over muka mereka dan macam2 lagi la. Bila ramai geng, banyak ler kerenahnya. Dah namanya pun perempuan...Yer idok! Yang pasti, saya pakai jer mana yang ada. Tak beli per2 pun yang baru...he3...

Gara2 terjadinya satu peristiwa yang diluar jangkaan kami maka kami mengambil keputusan untuk bergambar. Nak wat cam ner kan. Demi nak menyejukkan hati yang agak sedikit kecewa ketika ini, maka kami semua mengambil keputusan bergambar sampai loya...kikikiki. Ni sebahagian sahaja gambar yang ada. Banyak lagi dalam kamera org lain...hu3.

 

Close up make over Cik Siti kita. Sesekali kena make-over, cantik Cik Siti ni. Sampai maknya tak kenal dier biler tgk gambar ni. Ni cik Siti yang cakap yer, bukan saya...hu3. Mata cik Siti ni kecik sebenarnya. Tapi bila ditunjuk gambar ni kat saya, besar lak nampaknya...ini bermakna makeover saya menjadi lah kan untuk menampakkan effect matanya sedikit besar..tahniah...tahniah..he3..
Cik Siti berselfie.
Ok...lepas penat bergambar jom kita balik. Lebih kurang jam 10.00 time tu. Pastu kami lepak kedai siam sambil melaram untuk makan sekali lagi...yang tak tahan nyer MEK tu boleh tanya kat kami2 ni, baru kelik umoh kenduri ker....hahaha...nak control ayu ler katakan dengan perut yang LAPAR, maka jawapan kami YES...he3.

 
  

Ok...kul 11 kami dah sampai rumah masing2. Dinner habis kul 12....ooo..ooo..cam ner tu yerk...?

Ok, bye. ;)

No comments:

Post a Comment