nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, April 14, 2014

Kesihatan itu amanah !!

Mungkin ramai distributor Shaklee dah pernah faced situasi macam ni kan..

Si A : Jom try shaklee.
Si B : Taknaklah..Shaklee tu kan dari US..aku boikot barang2 Amerika nie..


Eh, betul ke ni Shaklee dari Amerika?
BETUL! Shaklee memang dari US..saya tak pernah deny the truth.. sebab professor yang menemui formula Shaklee ada yang berasal dari Amerika.

TAPI INGAT ye!
Kalau kita nak memboikot barang barang dari Amerika. Cuba anda semak barang di rumah anda. Telefon anda, kereta, laptop, perabut, barangan elektrik. Adakah semuanya bukan berasal dari dari US?
HALAL CERT 2014
Disini kami menjual KESIHATAN ? (menjaga kesihatan anda)
Bukan menjual produk. Kita hanya memerlukan yang TERBAIK untuk diri kita. Ingat kesihatan takkan mampu dibeli dengan wang ringgit. Ustaz-ustaz sekarang ni pun ramai yang guna Shaklee. Doktor-doktor pun ramai yang guna Shaklee. Untuk apa ?  Tujuan utama mereka adalah untuk kekal sihat.

Saya akui kesihatan memang dari ALLAH S.W.T. Tapi ingat kita perlu jaga amanah yang diberikan supaya kita kekal sihat untuk sujud beribadah kepada Nya. Kesihatan itu adalah amanah dari Allah yang perlu dipelihara.

Jadi marilah Kekalkan kesihatan anda dengan Shaklee!

Kesedaran itu adalah berharga. Tapi dengan pengetahuan tanpa kesedaran tidak memberi makna.

Anda bertuah kerana anda telah sedar !



Shaklee id : [921401]  
SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak 

No comments:

Post a Comment