nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Sunday, June 2, 2013

Hanya kurang dari 5 minit untuk kesihatan berpanjangan

Anda biasa tak makan multivitamin?
Tak kisahlah cap aper, yang penting ia merupakan pelbagai vitamin yang dikumpul menjadi sebiji vitamin sahaja, iaitu multivitamin?

Pernah tak cuba Vita-Lea (Shaklee punya multivitamin)? Best tau, sebab Vita-Lea Shaklee diformulasi dengan zat besi (Iron Formula). Jika anda dah pernah cuba, saya yakin pasti anda akan rasa perbezaan ketara, apabila anda bertukar makan multivitamin jenama lain pula…

Jom kita tengok sekilas fakta Shaklee Vita-Lea…
“Vita-Lea contains Beta Carotene that helps in the maintenance of growth, vision, and tissue development; Calcium, Phosporus with Vitamin C and D, for healthy bones and teeth; Biotin and Pantothenic acid help to metabolize fats and Vitamin B12 helps in the formation of red blood cells.” 
Ringkasnya, sebiji Vita-Lea mengandungi 28 nutrients yang penting, temasuklah 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian. Jika anda hanya makan multivitamin sahaja tanpa vitamin lain, adalah lebih baik jika makan 2 biji Vita-Lea sehari, iaitu sebiji di waktu pagi, dan satu biji lagi di waktu malam.

Siapa yang perlu makan Shaklee Vita-Lea nie?
  • Secara umumnya, untuk semua orang dewasa yang pentingkan kesihatan optimum. Lebih-lebih lagi kepada penggemar makanan segera, suka makan di luar, dan yang makan ikut selera – bukan ikut gizi seimbang.  
  • Mengandungi Beta Carotene yang membantu mengekalkan pertumbuhan badan, mengawal masalah penglihatan & membantu pembentukan tisu badan.  
  • Diformulasi dengan Iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah di dalam badan.  
  • Ibu mengandung yang selalu kena anemia. Tak perlu susah payah makan kerang atau organ dalaman lain. Zat besi perlu untuk pembentukan sel darah merah buat janin/ bayi di dalam kandungan.  
  • Ibu menyusu, terutama yang bayinya dah berumur 6 bulan ke atas. Kajian mendapati kandungan zat besi di dalam susu ibu akan berkurangan selepas 6 bulan. Sebab itu ibu-ibu digalakkan memberi ikan bilis dalam makanan pejal pertama si manja. Dengan pengambilan Vita-Lea, Insya Allah kandungan zat besi di dalam susu ibu dapat di kekalkan pada paras yang selamat. Sebab itu kami cadangkan Vita-Lea di dalam Set Penyusuan Shaklee kami.  
  • Cegah penyakit tiroid atau beguk. Penyakit beguk nie di sebabkan oleh kekurangan iodin dalam badan pesakit. Sebiji vita-lea mengandungi 75 mcg Iodine (as potassium iodide and sea kelp). Jika anda sedang menghidapi, atau diserang beguk, ambil 2 biji Vita-Lea sehari, untuk memperolehi sumber 150 mcg Iodine, ya. Insya Allah.
Warning: Accidental overdose of Iron-Containing products is a leading cause of fatal poisoning of children under six!!

Bagaimana rupa Vita-Lea nie? Besar tak?
Hahaa, jom tengok kat gamba bawah tuh... Besar kan?!!
 

Harganya yang Murah
Secara purata, sebiji pil multivitamin yang diambil sebiji setiap hari, harganya tidak sampai RM1 pun. Jika anda boleh menghabiskan wang anda dengan sekotak rokok sehari, atau sebungkus Keropok Moni (hari-hari tengok iklan ni di TV), mengapa harus memberikan 1000 alasan untuk membeli multivitamin yang baik untuk kesihatan?

Tahap Penyerapan Nutrien yang TINGGI
Tidak semua individu mampu menyerap nutrien dengan baik, terutamanya golongan yang sudah berumur. Supplemen multivitamin membantu dalam memastikan bekalan vitamin dan mineral kepada tubuh badan sentiasa mencukupi. 

Eksperimen dibawah merupakan perbandingan multivitamin dari segi penyerapan. Vitalea Shaklee hanya memerlukan kurang 5 minit untuk diserap oleh segala nutrien ke dalam tubuh badan. 

 
Watch the video at You tube


Watch the video at You tube

 
Shaklee id : [921401] 
Untuk belian dan pertanyaan produk :
 SMS : [013-4381929]
Whatsapp : [017-4387016]
Order form : SINI
Email : [cnurul79@yahoo.com]
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment