nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Thursday, September 25, 2014

Kunyah kekacang; bagus dijadikan kudapan atau snek

Makanan mempengaruhi kesihatan & kecantikan kulit?

Tadi saya baca yang kekacang seperti badam, gajus, kacang hazel, kacang pecan bagus dijadikan kudapan (snek). Berkhasiat sebab kandungan antioksidan tinggi dan kaya dengan vitamin E dimana berkesan membantu mengekalkan lembapan dalam kulit, kulit lebih anjal, lebih berseri. Kalau macam kacang pistachio dan walnut pulak kaya dengan omega-3. Pun bagus untuk kulit.. 
 
Saya pun suka makan kacang. Tips tambahan : kalau nak lebih power, ambil hidangan badam yang dicampur bersama keju cottage (sumber selenium) sebab vitamin E kalau gandingkan dengan selenium akan meningkatkan kepoweran antioksidanya.. haa gitu lah lebih kurang 
So lepas ni jangan kunyah junk food yer, gi kunyah kekacang banyak-banyak kalau nak dapatkan khasiat Vitamin E nya. Kalau di Shaklee kami ada produk Vitamin E yang sudah dilengkapi dengan SELENIUM. Vitamin E kan boleh tutup pori2 kat muka. Sebelum ni saya asik lenyek tomata jer, but now sgt mudah just picit n sapu. Adik saya test sekali je pakai, kata best lah muka macam madu....Inilah Vitamin Cinta saya sampai sekarang iaitu Vitamin E  grape seed with Selenium.. 
Sangat2 teruja sebab kebaikan grape extract seed untuk kecantikan mmg sgt2 fofularr..and saya rasa akan mengurangkan healing crisis vit e ni untuk first timer. Dah tau kebaikan vit e with selenium, now add dengan grape seed extract lagi lah powerr..
Antara kebaikan grape seed extract yang saya cari kat en google td (ayat carca marba - ayat di-direct translate by google...ekekekeke)
Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai besar bahan-bahan kesihatan memberi, seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol (yang datang terutamanya dalam bentuk flavonoid, juga dikenali sebagai bioflavonoids). Flavonoid istilah digunakan untuk kelas bahan kimia tumbuhan yang dikenali untuk aktiviti mereka sebagai antioksidan yang sangat kuat, dan dengan itu keupayaan mereka dalam melindungi tubuh daripada kerosakan oksidatif dan radikal bebas. Ia tidak benar-benar mengejutkan apabila anda mempertimbangkan kajian saintifik: mereka menunjukkan bahawa kuasa antioksida polifenol adalah 20 kali lebih berkuasa daripada vitamin E, dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C.
A good "side effect": Younger looking skin. also bond with collagen, the most abundant protein in the body and a key component of skin, gums, bones, teeth, hair and body tissues.
Tu sikit je..banyak lagi kebaikannya. Best kan..


Anda juga mungkin berminat : Pemakanan untuk meningkatkan kesuburan



Shaklee id : [921401] Pengedar Shaklee Perak

SMS / Whatsapp : [017-4387016]
Email : cnurul79@yahoo.com
 LIKE Fan Page : PengedarShakleePerak
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment