nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, May 7, 2013

Pengedar Shaklee berdekatan anda

Sekarang ni dah takyah risau dah mana nak cari supplement Shaklee mengikut budget anda... normal mode of delivery adalah melalui Pos Laju / GDex / Nationwide... tetapi jika anda ingin COD (Cash on Delivery).... anda boleh pick up sendiri dari saya atau anak2 buah saya ni..

Untuk Full Pack, anda boleh dapatkan di mana2 branch Shaklee yang berdekatan klik disini dan boleh menggunakan ID saya [Nurul - 921401] dan jika bernasib baik... anda juga boleh dapatkan supplement Full Pack dari stok di rumah kami.. (depends on supplemen yang glemer lah yer).. 
>>> PERAK DARUL RIDZUAN <<<
 
INI SAYA 
Nurul Fazilah | Nurul
Email : cnurul79@yahoo.cm
FB : http://www.facebook.com/nurufaz
FB Page : RSKL
HP : 013-4381929
Area : Seri Iskandar, Batu Gajah, Kampong Gajah, Bota, Parit, Tronoh.

Pn Azira Tajuddin  dan En Hazri
Email : vaporub86@yahoo.com
Area : Pengkalan, Station 18, Pasir Puteh

 
En Jais dan Pn Norazida
Email : aku273@gmail.com
FB : Jais Ma Arshad

Blog : www.anakatering.blogspot.com
HP : 019-4762766 / 019-4055565
Area : Setiawan, Manjung, Ayer Tawar, Bandar Universiti

  
Pn Suhaini bt Shariff
Email : aku273@gmail.com
FB : Sue Ani
HP : 012-5668990
Area : Taman Perpaduan Ipoh, Bercham, Tambun

 
Pn Aidah bt Abd Karim
Email : 
FB : Aida Abdul Karim
HP : 012-4400289
Area :Meru, Jelapang, Manjoi

------------------------------ 
 En Mohamed Al Ashraf Varusai
Email : 
FB : Al Ashraf Varusai
HP : 017-3366894
Area : Bota


 -------------------------------

Pn Raja Azleen b Raja Azmir Shah
Email : 
FB : Raja Azleen
HP : 019-5612665
Area : Seri Iskandar

 --------------------------------

Nurzaidatul Suraya
Email : 
FB : Nurzaidatul Suraya
HP : 013-5124098
Area : Teluk Intan, Perak

-------------------------------

Pn Intan Juwana Hashim
Email : 
FB : Intan Juwana
HP : 019-3576690
Area : Batu Caves Gombak, Selangor.
-------------------------------

Cik IntanMohamad
Email : 
FB : Intan Mohamad
HP :
017-5186432

Area : Parit Buntar, Taiping.

.
.
.
.
.
.
.
.

Next ???



Anda ingin berjaya seperti saya?
Nak merasai nikmat sihat, pendapatan sampingan & join group saya?
full time mahupun part time ...

Jangan ragu-ragu, mulakan langkah anda
Sila emel cnurul79@yahoo.com utk mengetahui
tips bagaimana saya mendapat income 4 angka ...
bagaimana anda juga boleh berjaya di dalam Shaklee...

Jangan bimbang, Bimbingan disediakan.

No comments:

Post a Comment