nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Monday, May 27, 2013

Khas untuk Ibu | kerana dirimu begitu berharga !!!

Orang kata aku lahir dari perut ibu..
Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu
Bila lapar, yang suapkan aku..ibu

Bila keseorangan, yang sentiasa disampingku.. ibu
Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut.. Bu!
Bila bangun tidur, aku cari.. ibu
Bila nangis, orang pertama yang datang ..ibu
Bila nak bermanja… aku dekati ibu
Bila nak bergesel… aku duduk sebelah ibu
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya ibu
Bila nakal, yang memarahi aku… ibu
Bila merajuk… yang memujukku cuma..ibu
Bila melakukan kesalahan… yang paling cepat marah..ibu
Bila takut… yang tenangkan aku.. ibu
Bila nak peluk… yang aku suka peluk..ibu
*****************************************

Dalam kesibukan harian kadang kita [ibu] terlupa untuk menjaga kesihatan diri sendiri [ibu].  Fitrah seorang ibu lebih mementingkan kesihatan anak-anaknya, dipastikan anaknya mendapat makanan, susu dan penjagaan terbaik.  Kadang pemakanan untuk diri sendiri [ibu] diabaikan, sering berlaku ibu-ibu makan ala kadar, makan tak tentu masa, kadang skip makan. 

Makan banyak dengan makan sihat sama sekali tidak sama. Makan banyak boleh jadi makan HAMPAS sahaja. Tambahan pula jika ibu itu:
  • Kerap makan di luar (biasanya ibu bekerja) 
  • Makan makanan segera, makanan rapu, etc
  • Sangat sibuk hingga selalu skip makan
  • Selalu berada dalam keadaan stress
  • Kurang rehat
  • Tak cukup tidur
  • Sering sakit
  • Mengalami masalah kesihatan
Ini belum cerita tentang khasiat makanan yang diambil, maklum sajalah kalau beli makanan di luar belum tentu dimasak dengan suhu yang betul, tahap kebersihannya, belum diambil kira bahan pengawet, perisa tambahan dan macam-macam lagi.

Jadi ibu ini memerlukan sokongan dari segi vitamin/suplement  bagi memenuhi keperluan tubuh yang tidak dapat dipenuhi/dirosakkan oleh perkara-perkara di atas.

Vitamin yang sesuai untuk ibu-ibu adalah seperti berikut:
Credit : Mommy lina
Jadi para ibu sekalian, jagalah kesihatan diri agar kita [ibu] sihat dan mampu menjaga kesihatan keluarga tersayang! Kepada anak2 [ibu], kasihilah ibu anda. Berikan yang terbaik buat mereka.

Hubungi saya untuk mendapatkan diskaun istimewa. 

Shaklee id : [921401] 
Untuk belian dan pertanyaan produk :
 SMS : [013-4381929]
Order form : SINI
Email : [cnurul79@yahoo.com]
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment