nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, April 9, 2013

More You Give More You Get

Nak tau apa tujuannya saya upload gambar paper ni..? 
Tujuannya nak bg tau kat korang yang saya ader kat situ pada 07.04.2013 di Hotel Riverfront Ipoh....he3.. Seminar percuma dari DAO. Best gilerrrr....

Entry ni saya just nak share dengan anda semua akan petikan di bawah, istimewa dari DAO. Fast Action Fast Result.

More You Give, More You Get.

Ini adalah salah satu daripada Law of Universe yang dipanggil Law of Reciprocal. Apa yang kita beri, itu yang kita akan dapat. Ia adalah hampir sama dengan prinsip Relativity Albert. Einstein tentang "To every action, there is an equal and opposite reaction".

Nak dapatkan sesuatu hasil, ia bermula dengan memberi terlebih dahulu. Beri dahulu, lakukan dahulu dan ia akan terhasil sesuatu result.

Nak kerja, kena bertindak (beri) hantar borang permohonan dulu. Tunggu sahaja tak dapat!

Nak makan, kena bertindak (beri) masak dulu atau bertindak order di kedai makan. Tunggu sahaja tak dapat!

Nak kahwin, kena bertindak meminang dulu. Tunggu sahaja tak dapat!

Nak banyak wang, kena bertindak beri perkhidmatan atau sediakan produk sebagai penyelesaian dulu. Tunggu sahaja tak dapat!

Nak mengemis pun, kena bertindak buka "kaunter". Kalau duduk rumah tunggu sahaja tak dapat!

Sebab itu saya perhatikan, beza mereka yang berjaya dengan tidak atau belum ialah Kuasa Tindakan. Dan kuasa tindakan luar biasa serta pantas akan mempercepatkanlah proses penghasilan.

Jika nak mengandung dan dapat baby hari ini, kenalah "bertindak" 9 bulan dahulu. Maka, tindakan perlu berterusan sehingga "jadi" dengan izinNya. :)p

Selamat bertindak hari ini! Saya doakan anda kaya berjaya dan diberkatiNya! Amin!

No comments:

Post a Comment