nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Thursday, April 4, 2013

Fungsi utama lecithin adalah membakar lemak. Jom kita tengok demo

Bulan March adalah bulan lecithin untuk sales saya. Ramai customer saya grab lecithin on that month walaupun last month super duper promosi adalah Ostematrik. 

Di sini saya  nk tunjukkan skit demonstrasi berkaitan dengan Lecithin Shaklee..Demo ni saya share dari blog Naza..Lecithin Shaklee mampu mencairkan lemak dan dapat membantu menangani masalah kolestrol serta menurunkan berat badan kita. Betul ke????Kita tengok demo di bawah ni.

Pic Kredit : Naza
Sediakan air kosong + lecithin shaklee
Ambil minyak masak, tuang ke dalam air kosong tadi
Kacau minyak + air
Kelihatan minyak terapung [minyak + air = molekul tidak bersatu]
3 biji lecithin dipecahkan dan masukkan dalam cawan tadi.
 
Last sekali...kacau dan kacau
Lecithin shaklee telah menguraikan molekul minyak...Apabila minyak terurai maka pinyingkiran akan menjadi mudah dari dalam badan kita..

Itulah sebabnya kenapa set perlansingan badan shaklee mesti ada Lecithin sebab Lecithin Shaklee mampu mencairkan/memecahkan lemak. Lecithin juga sesuai diambil oleh breastfeeding mommies yang struggle nak menurunkan berat badan selepas bersalin..

1 botol Lecithin Shaklee ada 180 softgels.
Sehari perlu ambil 6biji softgel [3biji selepas lunch dan 3biji selepas dinner]
Harga sebotol Lecithin Shaklee cuma RM52.50 je 
SMS / Email saya untuk mendapatkan harga lebih menarik.
atau 
Untuk dapat harga yang lebih murah sehingga 20% daftarlah untuk menjadi ahli Shaklee di mana yuran pendaftaran hanya RM65 seumur hidup. Jika anda berminat untuk menambah pendapatan dengan Shaklee boleh hubungi saya untuk lebih penjelasan bersama GROUP JUTAWAN yang dinaungi oleh 4 orang master muslimah.

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:

Shaklee id : [921401]
Call.SMS : [013-4381929]
Email : [cnurul79@yahoo.com]

No comments:

Post a Comment