nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, February 5, 2013

Saya Nak GEMUK !!!...

Kita biasa dengar orang nak kurus tapi sebenarnya ada juga org nak gemuk. Kalau tidak, manakan WATSON dan farmasi-farmasi lain ada jual produk 'weight gain' kan? So..kalau nak gemuk nak kena ambil supplement apa ek? Ok...CN sharekan disini antara supplement yang boleh membantu anda menambahkan berat badan iaitu:

Meal Shakes: [Info lanjut klik sini]
  • Sarapan segera yang berkhasiat
  • Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
  • Hidangan segera untuk para atlet
  • Kudapan menarik pada bila-bila masa.
  • Hidangan yangg ideal, rendah kolesterol, lemak dan sodium
Meal Shakes merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Setiap bancuhan Shaklee Meal Shakes memberikan 1/3 daripada US RDA dengan 19 vitamin/galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.

B Complex: [Info lanjut klik sini]
  • Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga. Bila ini terjadi anda akan cepat lapar dan selera makan naik..so secara tidak langsung berat badan akan naik.
  • Mencegah kelesuan dan kemurungan
  • Membantu kelancaran urat saraf
  • Mengelakkan stress --> stress merupakan punca kulit jadi berjerawat, kusam dan lesu.
  • Mengelakkan sembelit
  • Kekurangan vitamin ini boleh menyebabkan masalah kulit kering, kulit berdebu, dermatitis, berkedut, jerawat, ruam, rambut gugur dan kuku rapuh.  
  Vitalea iron formula: [Info lanjut klik sini]
  • diformulasikan kusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
  • merupakan 'killer product' of Shaklee kerana ianya adalah multivitamin berserta iron.
  • sangat penting untuk pembentukan darah dan sel.

TESTIMONI WEIGHT GAIN PROGRAM   

2 minggu naik 1-2kg. Bestkan...
no side effect.

dapatkan berat badan unggul + kulit yang cantik

Sila hubungi CN untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari CN sebagai Shaklee Idependent Distributor anda.

Anda juga akan dijemput ke group ekslusif [online] untuk customer2 shaklee.
     
Price list : SINI
Shaklee id : [921401]  
Call.SMS : [013-4381929]
Email : [cnurul79@yahoo.com]

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  
** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment