nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Sunday, February 24, 2013

Luka Jahitan Cepat Sembuh, Susu Cepat Hasil & Tubuh Bertenaga

Baru-baru ini saya menerima panggilan dari seorang ibu muda yang sudah dua minggu melahirkan baby sulungnya. Ibu muda ini mengadu pada saya yang beliau masih belum mula makan jamu yang telah dibeli dengan hargan RM2++. Ini kerana bayinya mengalami Jaundice / kuning semasa di awal kelahiran dulu. Tapi bila kuning bayi hilang, ibu ini masih tidak dapat makan jamu kerana perut bayi tidak tahan dan mengalami cirit birit sehinggakan merah punggung bayinya.




Mesti stress kan kalau anda seperti ibu muda ni? Lebih-lebih lagi kalau kat tempat jahitan masih ngilu dan sakit setiap kali nak duduk, berjalan atau nak bangun walaupun dah 2 minggu bersalin. Bertambah stress pula bila air susu sangat sikit dan terpaksa pula top-up dengan susu formula dan baby pula mengalami sembelit dan susah untuk membuang kan? 

Jadi saya cadangkan ibu muda ni mengambil  SET BERSALIN dan ESP bagi membantu menyelesaikan masalah beliau.
Kelebihan Set Berpantang Shaklee
  • Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin. 
  • Boleh terus diambil walaupun anak ada jaundice (kuning)
  • Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal ataupun ceaser.
  • Dapat membantu ibu mengurangkan stress
  • Dapat membantu ibu memberikan tenaga sepanjang tempoh bersalin.
  • Dapat membantu ibu menyelesaikan masalah sembelit.
Jom ikuti Testimoni ibu2 yang berpuas hati menggunakan Set Berpantang Shaklee:

Dan seorang lagi yang dah jatuh hati ngan shaklee.
Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat untuk Set ini.. Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di cnurul79@yahoo.com / 013-4381929.. Jangan lupa add FB sy.

No comments:

Post a Comment