nuRul nFe...

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan pengamal produk Shaklee tegar (highly diciplined consumer) Blog ini lebih kepada perkongsian hasil kerja Make-up, pengalaman bershaklee, dan testimoni2 sendiri walaupun ada banyak sekali testimoni2 keluarga dan customer2 saya

Dr Shaklee adalah Orang Pertama Mencipta Vitamin dan Kajian Beliau Bertepatan dengan Alam Semulajadi, Beliau Percaya Apabila Sesuatu Itu Berharmoni Dengan Alam Semulajadi, lanya Adalah Baik Untuk Kesihatan

Nurul cnurul79@yahoo.com sms / whatsapp 013-5847882 Penghantaran Seluruh Malaysia

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee ■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul ■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 921401 untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65

Juga kepada anda yang ingin menambah pendapatan, anda boleh hubungi saya Saya akan masukkan anda dalam secret group InsyaAllah saya akan guide anda sebaik mungkin Jika betul-betul fokus dalam masa 3 bulan ke atas insyaAllah akan merasa income 4 angka

Nabi Muhamad SAW bersabda yang bermaksud,"

CEBURILAH KEGIATAN PERNIAGAAN KERANA DI DALAMNYA TERDAPAT 9/10 SUMBER REZEKI"(Al-Tirmizi)

Exchange LINK

Tuesday, January 1, 2013

Beutskin Essence (BE)

Dulu CN selalu tertanya2, apalah artis2 kiter nih makan / pakai skin care yang menjadikan kulit dorang cantik, putih, licin, mulus. Fenomena ADIRA AF mula berleluasa apabila tersebarnya rahsia kecantikan ADIRA dengan hasil pemakanan BE dan SNE kapsul yang konsisten. Ini laha rahsia ADIRA AF yang skrg nih makin putih melepak. Selain ADIRA, ramai lagi artis2 yang mula menjinakkan diri dengan Produk Kesiahatan SNE.


Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500gm x 60 capsules
No KKM : MAL08031430TR
Normal Price : RM240
Postage : FREE

Jika anda berminat dengan produk ini, sila hubungi CN di nombor yang tertera dalam blog ini. Harga istimewa menanti anda !!!  
"Mengubah Statistik Umur Manusia"

 

5 FAKTOR UTAMA :-
  • memutihkan
  • kecerahan kulit
  • memperbaik gen
  • metabolik
  • anti oksidan  
BAGAIMANA 'BE' BERFUNGSI :-
BE dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada essence tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi superiticial CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia jua membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

BAHAN KANDUNGAN :-

KESAN-KESAN PENGGUNAAN BE :-
3 hari
  • menstabilkan fungsi hari dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekalil kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan 'qi' dan darah dapat diperbaiki dengan memulihkan daya.
10 hari
  • keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupyaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada yang sama menyelaras fungsi ovari.
30 hari
  • Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.
60 hari
  • meningkatkan liang diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.
90 hari
  • lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.
Penggunaan jangka masa panjang.
  • metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, serah, cantik dan sempurna.

No comments:

Post a Comment